En vecka kvar...

Har hittat ett hyfsat billigt dorm att bo i, och sanna har flyttat med Dennis ut i skogen (:D) och har det bra. Dagarna gar valdigt fort, och jag forsoker att gora det basta av dem. Brukar borja dagen med att simma lite, sen ata nagot, oftast bananer och brod. gar och hanger lite med Jay R, Dennis basta kompis, eller med Dennis syster Cristina. Ibland aker jag ut till Sanna ocg Dennis, lagar lite mat, som sker pa valdigt nativestyle over oppen eld. Intressant, men det gar bra!!! igar lyckades vi laga, med lite hjalp av Quke deras landlord, pasta och korv  med heinzketchup!! GOTT!

Glider mest omkring ensam annars, solar, laser och badar och forsoker ta det lugnt och njuta. Ar tvungen att ga upp tidigt eftersom mitt rum ar pa ett loft med plattak och det blir typ 40 grader dar nar solen gar upp sa far hela dagen att vara ute. Har varit galet varmt hela tiden!! an sa lange har regnperioden vantat pa sig, men idag regnar det, och jag kunde sova lite langre utan att kokas ihjal. Ganska skont men jag hoppas att solen kommer tillbaka i morgon och stannar hela veckan!

Ar lite trott pa all massturism har i Boracay och det kanns konstigt att stanna pa ett stalle i mer an tva veckor, aven om det ar skont. Man har liksom vant sig vid att aka runt hela tiden. Just nu langtar jag lite till en avlagsen plats utan massa turister oh folk som vill salja saker till en hela tiden. Men det far vi ta nasta gang! Om ett halvar eller sa...:P

Nu sitter vi har och tiden borjar rinna ut! Det blandas med panikangest att aka hem och gladje for att traffa alla dar hemma! Blir galet konsigt att komma hem, och det kan handa att man fortsatter med att ata ris till frukost och att ata med daffel och sked. att ata ris med kniv ar numera nagot som man helt och hallet glomt bort...

Sa, om en vecka lamnar vi vart nya liv och ska da forsoka skaffa sig ett i Sthlm, igen. Fram och tillbaka, det ar tydligen mitt liv och jag har insett att mitt hem ar mig sjalv. Det kanns bra!

kramar pa er vanner!

Kommentarer
Postat av: Mormorfar

Nämen, så farligt är det inte i gamla Svedala!! Välkommen hem! Idag +20 och sol o den härliga vårgrönskan har ännu inte blivit dämpat sommargrön.

Åker till Huddinge jazzdagar o spisar Kustandet. skönt. I morrn hemma hos Dig morsans dag och mammas 55årsdag. Boonie kommer med pojkvännen regissören. Dädu! Hantera "paniken", du är ju frisk! Kramar!!

Guben i Tullingeskoogarna

2009-05-30 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0