Bali!

Kom till Bali sent pa kvallen och lyckade hitta fram till hotellet som Jonas och Sandra tipsat om. Stupade mer eller mindre i sang...

Sa, vad har vi gjort sen dess?? Vandrat omkring i stan, tittat pa massa grejer, shoppat lite. Gatt pa stranden och smygtittat pa alla surfgrabbar (!) som ar OVERALLT. Alldeles for manga och alldeles for medvetna om deras valtrande kroppar... hm.

Var ute och drack lite ol och fick prova den lokala dryckan Arak, smakade somen blandning mellan tequila och vodka och sakade inte speciellt gott.

Iagar tog vi oss iallfall samman och lyckades hitta nagra killar pa stranden som inte var besatta av att visa sina fina kroppar och tog oss ut for att lara oss surfa istallet. jag hade inte jattehoga forvantningar, delvis av respekt for hoga vagor och delvis for att jag inet trodde att det skulle vara min grej. Hade iallfall sjukt kul och bade jag och instruktoren skrattade lika mycket. Jag hade visst en "Funny style", I would like to see you in the skieslope damit!!! Kom upp iallafall efter nagra forsok och det var en skon kansla att klara av det!! Men, for er information, om nagot undrat hur vatten runt Bali smakar sa kan jag beratta att det ar helt ok. Ganska salt bara. Svalde nog ganska stora mangder vatten igar... Men lite far man ta, som att vakna med traningsverk overallt idag. Men, surfing var alldeles for kul for att vara nyttigt!!!
hade egentligen planerat att aka vidare idag men vi stannar lite till maste nog ta en surfdag till...

Nu sitter jag och forsoker att rora mig ssa lite som mojligt, gor amn det svettas man namligen bort. det ar sjukt varmt har idag!!!! Men blir val en tur ner pa stranden:)

ta hand om er dar hemma!! Jag langtar inte:)

Kommentarer
Postat av: mariette Sulling

Hej på er tjejer,

Längtar ni inte efter ma o pa? Kan man inte ens fresta med sv köttbullar? Konstigt, Martina längtar inte heller hem. Men ni ska tro det är fint här nu. Allt är snart utslaget, solen skiner och fåglarna sjunger som galna. Ni kommer i alla fall hem vid en fin tid. Ha det nu så jättebra resten av tiden. Kram

2009-05-07 @ 11:24:20
Postat av: Helena

Men jag längtar lite efter dig ;)

LOVE

2009-05-07 @ 14:47:16
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/
Postat av: jonas



Later som ni har det nice =)Surfing ar fan roligt synd att man inte kan gora det i sverige.



Ha det sa roligt sista manaden=)

2009-05-09 @ 12:47:32
Postat av: mormorfar

Var golfvärd idag blåsigt sol. I natt regn storm. Lärka sädesärla tranor finns. Momo prommar ändå inte bra.Tränvärk överallt kanske inte så dumt med gym? Hemma innan. Kroppsfixerare känns igen från gymmet dryckdrinkare spegelälskare. Mofa klokare, som vanligt. Resan ni gör påverkar era framtida tankar av allt ni sett olikt ombonat Sverige, ännusålänge, alliansen Du vet. Nu gäspar jag mig till sängs. Kramar!

2009-05-09 @ 21:46:21
URL: http://sanaelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0