Nya bilder!


Nu kommer lite mer bilder! Mest fran El Nido, men lite fran Panglao Island ocksa..

  Stranden i El Nido.


  Ut mot Bacuit archepelago, den finaste platsen vi vart pa hittils!


  Var andraIslandhoppingtur. Lunch!


  Sanna tackar for at det antlingen kommer lite sol pa denna blasiga dag...




  Fiskare.



The Shrine..






Mina vanner pa Sea slugs, Chris, Mike och CJ ( och hon tjejen, vet tyvarr inte vad hon heter. Iallfal mina vaner medans Sanna lag sjuk.

  Lunch efter forsta dyket i El Nido.

Den ode stranden som min Israeliska van tog mig till.

  Bussen ut till Panglao Island pa Bohol.

Sporegn!!!!!


Har forsokt att ladda upp fran sannas kamera ocksa mendet gickdaligt, far ta det nasta gang!!
Vi hoppas nu pa at det hallregnet som har hallt i sig hela dagen igar och inatt ska forsvinna och vi ska fa sol pa Siquijor!

Blota kramar tiller dar hemma!



Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fina bidler! Man får sån himla lust att resa när man ser dom.

Jag träffade din mamma idag på Friskis, vi var på medeljympa. Här hemma är allt fint utom vädret och jag har just besegrat en lite jobbig förkyldning. Ikväll ska vi laga mat med Petter o Lisa! =)

Love

2009-02-07 @ 15:31:33
URL: http://schoolingbannerfish.blogg.se/
Postat av: morfar

väder, tja här är 2-3 grader vamt nu och så dimmigt att vi inte ser husen på andra sidan järnvägen(200 m). Nyss käka vi hårdmacka med rödbetssallad på. Minns Du smaken? I morron om eftermiddan kommer Ölands-Inga med dotra Maggan. Kul! Maggan vet inte hur en klocka ser ut så vi får se när det blir.

Kramar Mormorfar

2009-02-07 @ 16:29:00
URL: http://sanaelinda.blogg.se/
Postat av: jonas

Ser ju fint ut!

vi forsoker ocksa lagga upp bilder men det ar svart att hitta ngn dator som orkar med. och nu nar vi har en dator som verkar fungera sa fungerar inte usb utgangen, typiskt!



Kramar

2009-02-11 @ 10:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0